-- ja nyt alkoi kiinnostaa, jospa tekisin tämän itsekin.

Annan sinulle kysymykset ja sinä käyt osoitteessa www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli kyselemässä kysymyksiin vastaukset ja kirjoitat ne sitten tänne. Huom ! Saat muotoilla kysymykset haluamaasi kieleen, tyyliin tai murteeseen tai vaihtaa sanajärjestystä, mutta kysymyksissä pitää olla sama juoni.

1. Mikä on nimeni ? - Maaret

2. Missä asun ? - Baarissa. (siis missä? )

3. Mikä olen ? - Olet roska silmässäni, mutta kyllä tämänkin asian voi nähdä positiivisesti.

4. Millainen olen ? - Sä oot mun paras kaveri! Kiitos että olet olemassa!

5. kuka olen ? - Se kuka luulet olevasi. (tosi oraakkelimainen vastaus)

6. Mikä on ollut tärkeintä elämässäni ? - Erilaisuus.

7. Mikä on ollut turhinta elämässäni ? - Renttumaisuus, mutta pidäthän tämän vain omana tietonasi? (Ilman muuta... )

8. Mikä on mielestäni maailman arvokkain asia ? - Rakkaus on arvokkainta mitä on. Ja läheisyys.

9. Miltä näytän ? - Norsulta. (No, joo... voisin olla toistakin mieltä - ainakin kärsästä)

10. Miltä tunnun ? - Lihalta. (???)

11. Miltä maistun ? - Raikkaalta.

12. Miltä tuoksun ? - Partavedeltä. (onkohan oraakkelin hajuaistissa vikaa? )

13. Missä minun kuuluisi olla ? - Kaupungilla kävelemässä, perjantaina. (Tää pitää muistaa!) 

14. Mikä minun kuuluisi olla ? Yhteiskunnan mädännäisyys. (kiitti vaan )

15. Mistä minut löytää ? - Deitti.netistä. (Hmm.. pitäis käydä tutkimassa tuo paikka, jos kerran siellä olen)

16. Minkä ikäinen olen ? - Just sopiva, 24 vuotta! (juu, oisinkin)

17. Mikä on sukupuoleni ? - Kato seuraavalla kerralla meneekse miesten vai naisten vessaan.

18. Monta henkeä tähän piti haastaa ? - Ainakin 21, ellei enemmänkin. (Eli jokainen tämän lukenut voi katsoa itsensä haastetuksi...)